Får man vara lite djup?

Lyssnar på Spotify på Alicia Keys alla låtar så kom Super woman på och kände på en gång:

Jag är en Super woman.


När man är nybliven singel känner man ibland att man är på topp och andra dagar att man nått botten. Det varierar från dag till dag.

Men när alla ens vänner antingen är bortresta, ska träffa släkt, är sjuka, eller ska upp och jobba tidigt nästa morgon eller är helt enkelt upptagna får man fööööör mycke tid till sina egna tankar.


Man låter sig själv sjunka.

Det roliga är ju mer jag hör på Super Woman låten desto mer taggad blir jag. Det ska bli min nya theme song.


Kärlek är vackert, den kan fylla upp en så att man känner att livet inte är lika hårt som det egentligen är.

Kärlek kan stärka en när man har det tungt.

Kärlek kan vara lättsam och kärlek kan vara sorgsen.


Men om man inte älskar sig själv och själv ser vilken fantastisk människa man har vuxit in till hur ska någon annan kunna göra det?


Jag älskar mig själv och vet vem jag är, vem vet vart livet tar mig härnäst.

Man kan inte vrida tillbaka tiden men man kan ta det som varit och gå framåt därifrån.

Hur som helst kommer jag att fortsätta vara jag för att jag vet att det finns en plan för mig och en för dig.


Lyckan finns inom oss.

Ibland är det svårt att känna att den finns där när man känner sig nere.

Men samtidigt så får man hålla hoppet med liv.

För om man slutar tro på sig själv vem ska då tro på en?



Så livet....Bring it on ;)



Kommentarer
Postat av: Celina

hehe ja jag älskar åska och spöregn, det är sjukt mysigt! men lätt att du borde spana in nelly.com, där finns massor med bra och billiga grejer!



men du, jag skulle gärna vilja lägga till dig på bloglovin, om du la till mig?:)

2009-07-24 @ 23:40:30
URL: http://starbucks.blogg.se/
Postat av: Celina

ja hehe, min mamma är keramiker:P dom är verkligen helt perfekta! spana in complimenti.se, där finns massor av keramik och kul som hon har gjort:)



men kolla på bloglovin, och så uppe i hörnet finns det någon flik med typ ikoner eller så, och så står det exakt hur du ska göra för att lägga till ikonen på din blogg:)

2009-07-25 @ 05:59:45
URL: http://starbucks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0