Finland..

Bilresan till finland var väldigt mysig läste en härlig bok som hette: När Lucy Sullivan skulle gifta sig.
var väldigt annorlunda och härlig men hittade en annan bok när jag kom fram som passade bättre som jag läste ut på ett enda mini sekund.
Kan man gissa vad den hette...nä men jag kan berätta, En shoppoholics bekännelser.tihi
Jag har hittat en bok som skulle kunnna varit min egna dagbok för 4 år sen.'

jag är fortfarande lite av en shoppoholic men har lärt mig så mycke om hur man hanterar pengar på bästa sätt sen jag började jobba och flyttade hemifrån.=)

Men men nu är man i finland vädret varierar från soligt till molnligt.
jag vaknar på morgonen och går promenader med min mor, moster och hundarna.
Idag följde pappa, david,jessica och elliot med.+ tim på cykel.

Jag fyllde år i söndags åt en massa god mat och spenderade tid tillsammans med familjen och lite shopping.=)

Elliot har fått vattkoppor och är alldeless prickig.=(

Igår fick jag träffa några barndomsvänner riktigt kul faktiskt. Skönaste var att den äldsta brorsan inte vågade komma  eftersom han var rädd att få vattkoppor igen.hehehe

Nu ska jag åka tillsammans med Jessica, Pappa, David till kyrkan för att öva inför vårat framträdande på söndag.
ska bli kul känns bara dumt att jag lämnade alla mina noter hemma hehe men det går säääkert bra.

hoppas erat väder håller sig bättre än mitt.
hör av miig snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0