Fredag...

Efter en mysig kväll med mat och film fanns det en hel del disk att ta rätt på...
Jag gillar inte att börja dagen med att diska...men men det var tvungen att göras.
Sen var det tvättstuge dags...Har haft lite otur me tvättstugan denna vecka.
I tisdags bokade jag tid på internet och släppade med mig all tvätt och tänkte: Wow första gången ja tvättar i min nya tvättstuga...kommer fram till dörren så är det en stor skylt där det står: TVÄTTSTUGAN AVSTÄNGD PÅ GRUND AV RENOVERINGAR!
och nån liten text under.
I min frustration gick ja hem irriterad över att ja inte skulle få tvätta.
På väg hem från affären onsdag stannade  jag till för att läsa skylten och såg att det stod i liten text from 3 augusti till 5 augusti.
Så ja gjorde ett nytt försök i torsdags...tvätten var med kom in i stugan där står en dam och tvättar tydligen hade jag bokat grovtvätten *SUCK*
Så idag finally har ja tvättat.

Kerstin var här och åt lunch med mig och när lunchen har sjunkit ska ja ta mig en promenad.
Alltid skönt att träffa henne.

Skulle solat med Caroline idag men då solen inte är på vår sida är det inte så mycket man kan göra åt saken.

Funderar på att åka till skärgården idag o träffa Leah...har inte riktigt bestämt mig men den som lever får se ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0