Gokart...väcker minnen.

Utgången i lördags var riktigt rolig hade trevligt, synd bara att jag var tvungen att gå upp tidigt för att jag skulle sjunga nästa dag. Det gick oxå bra.

Under de senaste dagarna har vi varit på bio sagt adjö till min morbror läst ut en till bok (dekare) Nora Roberts boken hette nånting om Skymmnig bla bla bla skriver upp sen.

Idag åkte vi gokart det var riktigt skoj. Jag pappa, Sam, Tim och min svåger David.
Tyvärr kom jag näst sist men det gör inget det var verkligen kul.

Däremot väckte det minnen från förr, då menar jag inte sist jag var där utan minnen från förr då jag hade en vän som älskade själv attt åka gokarts.

Jag förstod inte varför han tyckte det var så kul när han levde men jag gör det nu. Det är säkert 8 år sen han gick bort men jag tänker på honom ibland i alla fall,

Han försvann förtidigt Robert Essebro.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja han försvann för tidigt. Alldeles för tidigt. :(

Jo det finns vandrarhem men Natalie vill itne kosta på sig för mkt pengar för att åka dit.. Jag märkte precis att jag inte bryr mig (i skrivandesstund) för som sagt Falkenberg är det ända måste jag har för denna sommar. Och dit SKA jag. :) Saknar dig stumpan! Ring när du kommer hem! Puss

2009-07-14 @ 15:25:57
URL: http://nanos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0