Lugna puckar.

Igår hann jag med såå sjukt mycke och lite till jag: jobbade, fixade naglarna, fikade med caroline från jobbet, åkte till mamma och pappa, sprang på carro björn, rensade garaget,tog med min tvätt hem, träffade killen på picknick, packade ooo vad jag packad kom till sist i säng vid 00.15.

Men sista fixet blir idag.
Åker till finlands färgan klockan 18.00 kanske 18.30.
Kommer åka i Jessie och Davids bil till Jakobstad + bebis och chiuaua....hoppas Elliot är på gott humör.
Annars kan man ju alltid hoppa in i mamma och pappas bil där det är dom två två söta bröder och två till hundar. Kennel är tydligen inget för våra "familje medlemmar" *suck*
men katterna är på pensionat...jag vill oxå fast för ett för människor. Har inge lust att sitta i en bur eller på en gård med stängsel.
Har lite ångest min katt gucci har inte dykt upp och hon skulle ju me till pensionatet...vad händer med henne nu när vi åker bort? Arrrgh.

Skriver igen när jag kommit fram till landet.
ifall internet inte skulle funka medan jag är där så önskar jag er alla (hahahahah ni tre som läser den här)
en Glad sommar.
Många kramar och pusssar från Mandy
P.S kom ihåg att våga ta stegen som ni önskar att ni skulle ta...Carpe Diem.
Så lever jag livet just nu och det känns underbart.=)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0