Norrtälje? Varför inte;)

Igår vaknade jag till ett sms från Petra.
Har inte setts på riktigt länge, vi talades vid häromdagen på msn om fika men kom inte riktigt fram till hur vi skulle eller när vi skulle göra det.

Men igår vid 12.40 var jag hemma hos henne och Henke.
Det var så kul att få träffa hennes son sååå söt, ville ta med mig honom men kom genast på att dom skulle nog märka om jag smugglade med honom=)

Efter att ha fått en bra vägbeskrivning från Henke satte jag mig i bilen och började kör mot Norrtälje.
Tidigare i veckan hade min syster och hennes man + son åkt ut till sitt landställe därute.
Och med att jag inte hade nånting för mig tänkte jag why not.

Jag körde med solglasögon, ner rullat fönster och musik på högsta volym.
Vilken frihet.
Jag älskar att köra bil och lyssna på musik riktigt härligt och bra terapi för mig.

Vi hade en mysig eftermiddag och kväll Peter lagade köttfärssås och spaghetti (Min svågers far).
Sen drog vi in till stan och satte oss på hotellet och hade det mysigt under infravärmen på uteserveringen,

Nu är man hemma igen, ska duscha sen kommer syrran med familj över för att fika och hjälpa mig få fast en lampa i vardagsrums taket.

Vad  ska ni hitta på?

Kommentarer
Postat av: Carro

meeeen jag skrev ju faktiskt att jag fortfarande är övertygad om att den har ägt rum!!



äh lyssna på BSB! dom är ju skitbra :D jag ska me lyssna på dom nu!

puss!

2009-07-26 @ 20:06:33
URL: http://jisses.blogg.se/
Postat av: Celina

köpte dom på åhlens:) "bara 100 kalorier" och "bara 4 ingredienser" heter dom:) sjukt ful framsida, men massor med smarriga rätter inuti!

2009-07-26 @ 20:17:14
URL: http://starbucks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0