PANIK!

Tiden försvinner, den är på väg bort ifrån mig.
Hur kan jag stoppa den?
Jag börjar bli gammal.
Joo jag lovar det är sant.
Satt och kollade på internet på musik videor och tänkte:Åh han ser ut som en trevlig pojke...POJKE POJKE...när gick nåt från mums till en trevlig pojke.

Men det är inte det värsta, det värsta är när man märker att flickorna som är lättklädda och dansar runt om artisterna är mycket möjligt yngre än en själv.

Inte alla musik videor men i några.
Jag tycker att kvinnor ska få göra som dom vill.

Världen är tillräckligt mansdominerad i dagsläget. Så det ligger nåt i det Beyonce säger att det finns inget sexigare än en självständig, självsäker kvinna.;)

Jag känner mig gammal sliten, hur ska man kunna ta sig nån vart med musiken när man har ena foten i graven? 23 nya 75.....aaaaaaaaaaaaargh!

Så ni får ursäkta mitt lilla panik utbrott är lite trött, lite less och lite förvirrad.
Botemedlet som jag är i stort behov av är.........................kaffe;)


Kommentarer
Postat av: Celina

hehe tack så mycket, och lycka till!:)

2009-07-25 @ 21:53:54
URL: http://starbucks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0