Spelar in imorgon..

Fick svar utav 2 av dom 3 jag skickade till.
Båda vill ha varsin röst demo av mig ;)

Åkte hem till mamma och pappa idag trots att dom inte var hemma visste jag att min svåger skulle jobba.
Glad som jag var att få spela in fick jag höra ifrån honom att mikrofonen som jag hade tänkt använda är med min far i finland.

Ingen panik....Ingen panik.....det är ju inte som om jag lovat dom här två olika personerna en röst demo till ikväll....ja just det det gjorde ja....PANIK!

David lovade att gå hem och leta igenom deras förråd efter deras fina mikrofon tills imorgon.

Kom hem mejlade och ursäktade mig och lovade att ha inspelningarna klara tills imorgon.

Några tips på vad ja ska spela in?

Blev bara så fel var så taggad att hoppa in i studion o få spela in igen.
Men men det händer i alla fall grejer.

Nu tar JAG kontrollen på MIN framtid!


Kommentarer
Postat av: Carro

va kul!! nu får du iaf chans att göra din röst hörd. ska hålla tummarna för dig! spela in nåt med BSB? ;) :P

2009-07-28 @ 06:39:32
URL: http://jisses.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Ja vi är nästa färdiga här bara lite gardiner som saknas. Det är litet och mysigt här.



Vad roligt att du inte har gett upp musiken. Håller tummarna för att det gå bra med demot.



Jag pluggar främst journalistik och idéhistoria men jobbar på sidan av med marknadsföring. Börjar längta efter examen och en fast lön. Men man klagar så mycket igentligen har jag det rätt bra och jag trivs med det jag gör.

2009-07-28 @ 19:16:05
URL: http://almostnaked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0