tystnad...

Tystnad och jag går inte bra hand i hand.
Vissa kan sitta i timmar och läsa böcker eller jobba i tystnad.....
Hemma hos mig är musiken på högsta volym idag är det Jordin Sparks. fantastiskt vacker skiva. Vissa låtar får tårarna att falla från mina ögon...dom känns som om jag skulle kunna ha skrivit dom...haha

Musik killarna har inte hört av sig. Men jag känner att det gör inget.
Om man inte försöker kan man inte lyckas ;)

Jag ska spela in några fler låtar och skicka ut till några andra om jag inte har hört nåt tills i helgen.
Skam den som ger sig.

Idag har jag fikat hos min moster, planerat tillsammans lägret med Camilla, Julia och Rebecka och nu ska jag göra något jag aldrig gjort förut....
Jag ska till Edsbergsparken och vara med på Friskis och svettis utomhus med Julia och Rebecka=)

Får se hur jag gör ikväll Carro och jag pratade om att ha vinkväll nån dag den här veckan, dagarna börjar liksom ta slut få se om hon är sugen eller är busy=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0