Utgång ikväll?

Mina barndomsvänner frågade ifall jag var intresserad i att hänga med ut i helgen...jag sa ja.

Jag har ingen aning om vad det är man gör när man går ut här i jakobstad, känns flummigt.

Borde jag ringa och kolla om vi ska och när var och hur?

Samtidigt vill jag korka upp en vinare och sitta ute på berget tillsammans med min bok.

Jag antar att jag får vänta och se hur det blir ikväll.
(det var längesen jag kände mig pirrig inför en möjlig utgång)

Har jag inte hört nåt vid 5 så messar jag.

Vad har man på sig när man går ut i en liten stad i finland?

Kommentarer
Postat av: Caroline

Svar: Jag förstår hur du tänker.. Men det ända jag behöver, vilken väg jag än ska följa är ett slut på det här - vad det än är.. Och det ger han mig verkligen inte.. Det blir bra tillslut iaf. det vet jag :)

Hoppas du har det bra på andra sidan vattnet! Pusspuss

2009-07-13 @ 09:04:58
URL: http://nanos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0