Det regnar här i stockholm idag...

Idag har jag varit med min underbara familj har haft en bunt gäster och bara njutit av varandras sällskap.
Sorgligt men sant är attt jag har sjungit highschool musical låtar hela lååånga dagen så pass att jag bad min far låna filmerna från min moster. Planerar att krypa ihop framför tv:n till dom ikväll.

Läget är nu under kontroll känner att jag börjar bli mig själv igen.
Hatar att vara svag, är inte gjord för att känna mig svag.
Nu tar jag mina steg framåt , mitt fokus är nya lägenheten som jag hoppas ni vill komma och kolla på när ja flyttat in.
Flyttar den 27 juni =) nån som vill hjälpa till hehe nää men en fika i dagarna innan jag åker till finland kan ni alltid komma på.

Ny frisyr, nya naglar, nytt hem, nytt jag.
Starkare fortfarande i en jobbig fas men kommer att lik en fjäril växa utav det hela och komma tillbaka ännu vackrare.
Jag, Amanda, Mandy, Manda, Mimsan, Eminath  var aldrig gjorde för att vara den svaga.
Jag kommer tillbaka på nytt. Med bloggen med jag lovar hahahha för ni två eller tre som läser den.

VIsste ni att min namn Amanda betyder älskevärd eller på engelska worthy of love?
Och det är jag eller hoppas i alla fall att jag är.

Kommentarer
Postat av: Carro

det behöver du inte fundera på :) det är något du borde veta att du är! jag är i Sthlm nu gumman om du skulle vilja ses lite nån dag. puss

2009-06-13 @ 21:32:34
URL: http://jisses.blogg.se/
Postat av: Caroline

Åååh fika! Lovely! Men bara så du vet (så där en gång till) så hjälper jag dig gärna med flytten! Puss

2009-06-15 @ 08:08:38
URL: http://nanos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0