Ny början...

De senaste två veckorna har jag inte varit inloggad har inte riktigt haft lust.
Livet har tagit en sur vändning.
Jag väntar på att det ska vända tillbaka och bli bra igen men ja vet inte riktitgt.
Varför känns allt så himla komplicerat. 
Tänker inte gå in på detaljer för att det känns fööör privat och framför allt föör svårt att tala om men nu är livet som det är.

Jag känner ändå att det finns en låga inom mig och den lågan kallas hopp.
Allt kommer att lösa sig, allt kommer att bli bra, det finns ett ljus i slutet av denna tunnel.

Lägenhetsbytet gick igenom får flytta in den 1 juli försöker få igenom att flytta tidigare men det måste även funka för tjejen ja byter me.
Så d känns skit kul.
Allt som tyngde ner mig under våren känns som om det har lättat  bara för att bli ned tyngd av andra saker.*SUUUCK*

Samtidigt känner jag så här att jag har gått igenom svårigheter förr och reste mig upp och blivit starkare.
Det ska jag även göra nu.
Jag vet vad jag känner inom mitt hjärta.
Gud vet vilken väg som är bäst för mig.
Men om han gjorde livet enkelt för oss skulle det kännas lika värt att leva då?


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej sötnos!

Behöver du hjälp att flytta sen så hör av dig. Och den där promenaden tycks aldrig bli av :S Vi tar den när vi tar den helt enkelt. Finns här om det är nått, glöm inte det. :) Kramar

2009-06-04 @ 10:01:43
URL: http://nanos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0