vad händer med promenaderna?

Jag känner mig riktigt dum... i tisdags skulle jag promenerat med Caroline men blev för seg när det väl var dax.
Dagen efter skulle vi ut i solen och promenera.
Då hoppade vi det eftersom jag fick för mig att gå på bio med min mor, vi såg the proposal oooo så braaaaa.
Sen skulle jag ringa efter då hon hade gått till paddy's och tyckte att jag skulle komma dit.
ringde jag?.....ehm....förlåt
Nu kommer jag låta som en riktig tant men när jag kom tillbaka från bion var Miss Marpel på tv.
Och efter det var det So you think you can dance? hehehee jag är en soffpotatis förlåt förlåt.

Känns dumt eftersom hon har erbjudit att hjälpa mig på lördag och jag är en såå spontan och seg människa att jag backar ur planer.

JAG LOVAR ATT HÅLLA NÄSTA PROMENAD TRÄFF GUMMAN.

Kommentarer
Postat av: Petra

det brukar vara så ;)

2009-06-25 @ 12:48:32
URL: http://petraplutt.blogg.se/
Postat av: Caroline

Be inte om ursäkt Amanda, vi ses när vi ses.. Och appropå morgondagen så vet jag inte om jag kommer kunna hjälpa till ändå :( Vi ska kolla på en båt som vi förmodligen ska köpa på förmiddagen; vet inte hur lång tid det kommer att ta tyvärr.. Men jag ringer dig när jag slutar jobbet idag iaf. Pusspuss

2009-06-26 @ 11:00:36
URL: http://nanos.blogg.se/
Postat av: Caroline

Klart jag godtar den, men be inte om ursäkt! Såg att du hade ringt, kan ju tyvärr inte svara på jobbtid då jag sitter i telefon mest hela tiden. Men internet kan jag vara på iaf. Ringer som sagt när jag slutar. Puss

2009-06-26 @ 13:46:25
URL: http://nanos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0