HANTVERKARE!!

För en månad sen kom det hantverkare hem till mig för att byta mina fönster. Instruktionerna var att man skulle flytta allt från fönstrerna och flytta möbler två meter ifrån fönstret. Kvällen innan efter att ha dreglat i soffan gick ja och la mig och vaknade upp dagen efter med chocken AAAGH ja har inte fixat fönstrerna. klockan var 20 i sju jag kollade på lappen att det stod arbetstid mellan 7-19. jag i panik börjar städa och fixa medans killen säger som om dom verkligen kommer komma klockan sju...va hände dåå jo....PLING PLONG! Där var jag i mjukisar stor t-shirt och ruffsigt hår och mötte männen vid dörren och välkomnade dom in och fortsatt att plocka tills ena killen säger...ÄÄÄH d e inte så noga. Gav dom nycklarna och åkte till jobbet, kom hem så hade dom haft av några av dom där knopparna som man knyter fast persiennen på. Idag skulle dom komma igen min sena dag i veckan den dagen i veckan då ja kan sova till 7.15 fick ja gå upp halv och snygga till det som skulle göras. Var redo hade ätit frukost och snyggat till här hemma och mig själv. MEN DOM HAR INTE KOMMIT ÄN!!! *SUUUUUUUUUUUUUUUUUCK* Fick ringa jobbet och säga att jag blir lite sen idag.Börjar om 45 minuter så vi får se när jag väl kommer dit.*Suck* Blir bara så irriterad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0