Hittade jeansen, börjat träna.

I fredags hände det. Jag tvingade honom att åka och shoppa med mig muhahhahaha hittade två par jeans och det bästa är att jag spenderade pengar från mitt presentkort så jag förlorade inget på att köpa dom tihi. I lördags såg jag Melodifestivalen....feeeelllll lååååt vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnn. Men men hade ju ingen favvo egentligen men gillade inte hennes. I söndags var jag i kyrkan vi framförde berättelsen om Kung David jag fick vara ett lejon det var fin fint. Sen så hade vi mys på kvällen ja gjorde en ansiktsmask och gick och la mig vid elva. Vaknade sju gick upp åt en macka sminkade mig med foundation och allt (det hinner/orkar man inte varje dag) Åkte till jobbet. Lekte i leran. Kom hem och tränade.....ja tränade hip hop ABS.... Nu är det på allvar ska se till att göra det här påriktigt och ofta=P om jag inte gör det....SÄG ÅT MIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0