hur blir det med jeansen?

Hur kommer det sig att det inte finns dom där perfekta jeansen för oss som jobbar på förskolor? Helst av allt skulle man bara vilja glida runt i mjukisar och strunta i om dom har några fläckar på sig eftersom att man vet att innan dagen är slut kommer man ha lite olika matfläckar på benen och på armarna. Själv har jag lyckats förstöra 7 par jeans, Jag har jobbat här i 2 år och ett halvt år nu och lyckats med det....graaaaaaaaaaaaattttttttttttttttttttttttttttttttiiiiiiiiiiiiiiiiiiissssssss tilll mig. Sen jul har jag haft presentkort på H&M och på ginatricot men har inte hittat nåt par än....eller sanningen är att jag inte riktigt kollat. Killen säger: Ring nån av tjejerna och be dom hänga på och om inte det ring mamma eller någon av dina systrar som du kan gå och shoppa me. Eller varför inte gå själv? Själv? Själv? SJÄLV?! HANDLA JEANS SJÄLV? jag vet inte om jag är den enda här i världen som åtminstonne vill ha någons åsikt när man köper byxor.? Men men idag smäller det idag ska jag köpa dom där jeansen som jag tror passar bäst till dettta jobb. Jag har hört ryktes väg att ginatricot säljer jeans leggings.Mjukt, strechigt, härligt och kommer inte slitas ut av krypandet. Tydligen så kostar dom 199 och jag brukar lägga mellan 800 -1300 på jeans så hehee om ja sliter ut ett par för 199 kan ja snabbt köpa nya. Är det någon som har tips på vart man kan köpa sköna, snygga jeans/byxor?

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jeans är det värsta jag vet att handla.. Och det bästa när man hittar några som passar, som är typ aldrig!?

Men faktiskt så brukar bikbok ha bra jeans, som faktiskt håller, och inte så jätte dyra..

Puss

2009-03-10 @ 11:53:54
URL: http://nanos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0