Kurs.

Idag var jag på en kurs i tegelhagen. Det är alltid mysigt att komma tillbaka till sina gamla kvarter. Vi delades in i små grupper på fem personer. Kul faktiskt fast jag hörde aldrig vad dom hette vi tillbringade 3 timmar tillsammans med att tälja, hugga ved som vi sedan gjorde in till stekspadar och att göra upp eld. Skit kul, det var bara lite trist att det snöade som aldrig förr.=) Men det var vackert. Vi var precis intill en äng jag och Caroline sprungit på och tramsat innan stranden Carro om du minns. =P Kändes skumt att se på en plats man för 6 år sen var på sommaren och flamsade på hahahaahaaa kunde nästa se mig själv.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Självklart minns jag, vi tramsade runt lite överallt. Konstigt att jag kommer ihåg massa sånna här saker, men frågar någon mig vad jag lärde mig i skolan så minns jag ingenting *skratt..

2009-03-11 @ 08:01:05
URL: http://nanos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0