Ont det gör ont...

Jag har ont i huvudet. Kaffet här på jobbet smakar skit idag, vet inte vilken idiot det var som valde att prova en ny smak på kaffet när det skulle köpas in.(det var jag) Men men.... Imorgon ska vi göra sista flytten av hans saker in i hans lägenhet. Spännande...för honom....för oss båda...jag vet fortfarande inte vart jag kommer att flytta men det löser sig. Kristen som jag är tror jag att det finns en mening med att jag inte har hittat rätt lägenhet än. Jag tror att när den rätta dyker upp kommer jag att känna det. vare sig det är att köpa eller hyra. Det är bara väntan som tar kål på mig. Men det är nog också en sån sak att jag ska lära mig tålamod eller nåt.....det är bara att det är så frustrerande att vänta. Men men allt händer för en anledning visst är det så?

Kommentarer
Postat av: Carro

tror absolut du kommer få tag i nåt till slut! man ska inte nöja sig med mindre än det bästa :) hellre vänta ett tag till än å flytta in nånstans där man vet att man inte kommer trivas. puss!

2009-03-13 @ 15:56:32
URL: http://jisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0