plus till minus på 3 sekunder.

Idag gick jag från jobbet tidigare för att gå få mina naglar fixade hos dan den underbara. Har gått hos honom i ungefär 10 år nu. Det är som att träffa en bästis en psykolog och en fantastisk nagel stylist på samma gång. Han brukar alltid säga till mig att jag inte behöver köpa biljett när ja står på gatan för att det kommer ändå aldrig någon himla lapplisa. Jag parkerade på gatan idag och inte i garaget idag för att spara lite pengar. Tog en lapp för säkerhetsskull och parkerade bilen gick in skvallrade, skrattade och hade trevligt kom ut 2 timmar senare vad har jag på bilen jo....en p-bot. SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ IRRITERANDE. Jag läste innehållet och det stod att jag stog för nära korsningen, jag hade kollat och det var inte närmare än bilen på andra sidan gatan men han hade inte fått nån bot. 900 kronor, 900 kronor från att bara ha kostat 25 kronor för parkering har det nu kostat mig 925 kronor....IDIOTI!!!!

Kommentarer
Postat av: Carro

hahhaha jag skulle bli så jävla arg.



jag har fixat det nu :) det va nåt nummer som inte gick att hitta nånstans, fick ringa elbolaget så fick dom leta upp det åt mig, stört. ska ha lunds energi :)

2009-03-05 @ 18:15:55
URL: http://jisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0