Sovmorgon...eller inte!

Tanken av att få en liten sovmorgon denna morgon var väldigt frestande.hehe Så igår bestämde jag mig efter kören att sova hos mina föräldrar för att få sova till klockan 6 åååå va härligt nära till jobbet...tänkte jag. Klockan 5 ringer telefonen: Gumman var e du jag är hemma från Norrköping och har inte med mig mina nycklar. SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK!!! Hopp ut till bilen, tanka och åkte och mötte honom vid järvakrog. Körde hem honom och gav honom nycklarna sen drog jag till jobbet hann i tid till och med 25 minuter för tidigt. Men men Imorgon får jag sova ut.

Kommentarer
Postat av: Carro

hahahaha jag skulle typ sagt: synd för dig då! å somnat om :P nää vad gör man inte för sin man.



pojkarna som kommer hit är Björns kompisar från Karlshamn och en gemensam kompis till oss :) vi ska gå på konserten tillsammans å sen ska vi sova hos mig. spännande då min lilla etta är ca 22 kvm stor ;)

2009-03-06 @ 16:11:23
URL: http://jisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0