ska skicka in papper....

Senast tisdag skickar vi in papperna till värdarna.
Jag kanske har hittat rätt...
Nu väntar vi på ok från hyresvärdarna bara.
Känns spännande för bra för att vara sant.
Ska inte få upp hoppet inte nu inte än...
Men tänk tänk om.?
Jag ville inte bo i Norrviken ville bo i city , solna eller sundbyberg. Men samtidigt så har jag varit och sett på så många olika lägenheter men inte hittat rätt.
Och när jag var där i går kände jag ännu mer hur denna lägenhet passar mig=)

När kan man börja tänka ut färger till de olika rummen?


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad skönt om det klaffar och blir bra! Drömma får man ju nästan jämt...men kanske vänta lite tills det blir klappat och klart :-)

2009-05-03 @ 21:46:13
URL: http://skruttens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0