Snart vet jag....

Jag har fått mitt personbevis inför lägenhetsbyte.
Hon väntar på sitt.
Jag är spänd vet inte riktigt hur jag känner.
Har börjat kolla på cyklar eftersom att när/om jag flyttar kan jag äntligen börja cykla till jobbet.

Saker är den hon vill komma hem till mig imorgon och skriva under.....jag börjar ana oro.
Tänk om hon kommer dit och känner nää har ingen lust.
Då har jag ännu en gång sett inrednings drömmar krossas.
Jag mår inge bra av denna berg och dal bana som jag har åkt på under de senaste fem månaderna.
*SUCK*

Det jag vill är att känna att nu får jag en fräsch start.
Längtar till att känna att här blir jag kvar ett tag.

Ifall flytten inte går igenom får jag börja om igen, är inte så sugen på det om jag ska vara riktigt ärlig.


Kommentarer
Postat av: Carro

förstår det! håller tummarna bejb!

2009-05-04 @ 17:17:10
URL: http://jisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0