TURKOSA KLACKAR!!!

MINA SKOR MINA FANTASTISKA SKOR ÄR HELT PLÖTSLIGT BORTA.

Varför VARFör VARFÖÖÖÖR.
Jag hittade dem för nästan ett år sen i USA Fantastiska skor, ett sånt par har jag aldrig sett i sverige.
Jag hade på mig dom när jag anordnade SOULNIGHT och sen dess har jag inte använt dem.

Glömde jag dem i kyrkan?
Råkade jag slänga dem när jag tömde bilen på skräp..?
Livet suger ifall dom ska vara borta....

( Lägg märke till att jag har valt att bli helt sjukt fixerad i ett par skor och inte vara nervös för att jag ska skriva på imorgon. Är så himla rädd för att nåt ska gå fel.)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Neeeej! Är de fina skorna borta? Mandy nu får du faktiskt leta ordentligt..

2009-05-05 @ 10:04:11
URL: http://nanos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0