Here we go=)

Vaknar upp till en glad systerson som sitter och leker i sitt rum och skrattar och sjunger...
kände nooooo ja vill sova längre men gick upp och hämtade honom.

Gosade en stund sedan kände jag att det var väl helt rätt att väcka Kelly också om jag nu var tvungen att vara vaken..hehe så ja lät honom göra det=D*ond*

Nu har man ätit frukost lekt en hel del drukit mycket kaffe.

Ska åka hem till mig snart och hämta kläder till ikväll Sjung i Sollentuna konsert =)
Vet bara inte vad jag ska ha på mig?=S

Hoppas bara att man orkar stå upp och dansa ikväll har såååå ont i ryggen.
Har drömt en massa om vänner och annat känner mig lite förvirrad.
Ibland kan drömmar kännas så verkliiga=(  Men förhoppningsvis så är saker inte som ja drömde............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0