Ja kunde ha dött!

Livet rullar på som det brukar.
Efter konserten i lördags hade ja ett litet äventyr.

Ja kom hem till syrran la bilen i friläge för att kunna hoppa ut och öppna grinden till garaget...
glömde parkeringsbromsen....
Bilen börjar rulla jag springer efter får tag i handtaget. lyckas på nåt vis få bilen att vända sig uppåt höget istället för att den ska åka rakt ner mot stenblocken bredvid.
Andas o sedan börjar den rulla mot mig ja hoppar undan tar tag i handtaget på bilen igen då ser ja den andra bilen komma mot mig.
Bilen gasar på istället för att stanna..¨ja tänker shit ja kommer dö...
Han hinner förbi precis när ja o min bil far rakt över vägen....
Min bil stannar till ja passar på att kasta mig in innnan den börjar rulla igen...
Skakande sätter jag foten på bromsen....

Resultatet är att min högra hand är lite skadad...överansträngd.=/ men det gör inget när man tänker på vad som kunde hänt.


Kommentarer
Postat av: Carro

fy va otäckt.. men nu lär du aldrig mer glömma parkeringsbromsen iaf!

2009-10-20 @ 08:00:08
URL: http://jisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0