Lund =)

Hemma igen,
helgen var riktigt mysig.
Stressade från jobbet in till stan med packning och bra böcker.

Satt på tåget i fyra timmar och tillslut var jag framme i Lund där jag blev mött av Carolina & Björn.
Det var så skönt att få träffa henne igen att få bara spendera tid med henne o prata. Det var jättekul att få träffa Björn har aldrig träffat honom förut så det var riktigt kul att få träffa den som är en så stor del av Carolinas liv.

Dirty Dancing och sedan gick vi och la oss på fredagen (alltså filmen).=P
Påå lördagen åkte vi in till Lund och åt lunch + handlade lite grejer inför kvällens äventyr.

När vi kom hem igen var det Mamma Mia time och gooood mat.
Thaikyckling som jag veeerkligen måste få receptet till =D snälla?

Sedan åkte vi och spela biljard och sedan ut på Gloria's.
Söndagen var bara en mysdag.

Och sedan hem på sen-eftermiddagen.

Jag hade sjukt kul och är så glad att ja åkte ner till Carro. Önskar bara att vi bodde närmare varann.=/
Ser framemot November då hon kommer hem igen.=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0