Förändring...

Alla förändras..
Alla går sina egna vägar..
Alla träffar nya människor..
Alla drömmer stora drömmar..
Alla följer inte sina drömmar..
Alla vågar inte ta stegen..
Alla undrar..
Alla är innerst inne rädda..
Rädda för det som komma skall..

Varför?!
Varför vågar man inte släppa taget?
Varför håller man fast i saker och ting?
Varför är man envis?
Varför? svara mig? Varför?

Vi måste förändras.......

Jag.
Jag vill inte vara den som inte vågar..
Jag vill inte vara den som ångrar..
Jag vill inte vara den som ensam står kvar..
Jag vill inte vakna upp när mina drömmar runnit ut i sanden..
Jag vill inte vara rädd..
Jag vill inte att någon annan människa ska ha makt över mig..
Jag vill inte .....jag vill inte...jag vill inte

Det är dags för förändring i våra liv.
Vågar du ta det kliv?
Klivet ut i det okända
Klivet vi som blivit brända
har svårt att ta...
vågar du?

För det gör jag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0