Irriterad...

Idag blev jag sjukt irriterad.
Jag kände mig helt och hållet lost när det kom till jobbet.
Visste inte vad jag skulle göra hur jag skulle göra...jag fick prestations ångest.
Första gången någonsin inom detta yrke men men det var väl väntat..
Nån gång är väl den första.

Ville tala med min kollega om det men hon svarade inte på messet jag precis drog iväg så ja gissar att det inte blir någon pep-talk ikväll från henne.*suck*
Hade verkligen behövt prata med henne.
Men men avreagerar mig här istället.

Jag vet vad jag kan göra och jag vet att jag är bra på det jag gör.
Men just nu känns det som om jag inte vet vart jag ska börja, jag hatar denna känsla usch!

Hoppas den är borta när jag vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0