Jag ska bättra mig..

Okej det har gått lång tid sen jag uppdaterade DIG CAROLINA ;)

Jag har haft en lång vecka hört mycket från en viss person. Varit trevligt.
Fick hjälp med min badrumshylla när jag fick ett oväntat besök i fredagsnatt.
Har umgåtts med min vän Emma.
Har startat barnkören igen.
Har variit på en rea och köpt 2 tröjor.
Har  varit med familjen.
Har firat Tim som fyllt 11.
Här är bilden från frissan föresten.

Och det är typ allt ;)

Ska skriva ett bättre inlägg imorn men ville sammanfatta lite.
Hör av mig imorn om datumet ;)
Så vad tycks om håret`?


Kommentarer
Postat av: Carro

så ja ;) tack för det! du ser ut som en liten trollunge hihi, så söt! puss

2009-09-07 @ 07:53:59
URL: http://jisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0