Livet...


Jag är trött på livet som så många lever.
Jag är trött på att man går omkring och vill en sak men gör en annan.
Jag är trött på fega människor som inte vågar visa sitt sanna jag.
Jag orkar inge mer.

Min uppmaning till er som läser är att verkligen ta vara på livet.
Lev det....
Så många säger att dom ska men gör inte.

Dom ursäktar sig själva när saker inte går som dom har tänkt sig.....det kan jag förstå.
Men varför gör vi människor det?

Varför tar vi inte tjuren vid hornen och gör sakerna vi drömmer om?

Jag vill inte sitta på läktaren och se på medans livets match pågår framför mig JAG VILL DELTA!!!!

Så res er upp och börja leva nu för vi vet inte vad morgondagen har att erbjuda!

Carpe Diem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0