Önskar...

Att önska är gratis
Det är en av dom få sakerna som är gratis i denna värld precis som att drömma
Men i mina tankar går önska och drömma hand i hand
Jag kan drömma om något kvällen innan o önska att det var sant nästa morgon
Men när ja öppnar mina ögon är det verkligheten jag möter

Jag önskar att livet såg annorlunda ut
Jag önskar inte att jag var tillbaka där jag var förut

Däremot önskar jag att jag hade gjort vissa saker på ett annat sätt
Inte för att ja tror att det hade stoppat allt som under de senaste månaderna har skett
Men man vet aldrig

Jag önskar att jag var starkare än vad jag är
Jag önskar att jag hade någon som jag älskade och som höll mig kär
Jag önskar att jag ska slippa vakna upp i natt med sömnbesvär

Önska är allt jag kan göra...
Ibland kan jag vakna mitt i natten och önska att din röst jag får höra
Ibland kan jag önska att du fanns så nära att jag din kind kunde röra
Ibland önskar jag att allt som hänt varit en hemsk dröm
Ibland ligger jag vaken under nätterna utan att få någon sömn

Att önska är gratis.........

Kommentarer
Postat av: Carro

det går bra att åka till Malmö men då måste du ta flygbussen därifrån sen, den går precis utanför flygplatsen. den kostar 80 för ungdomar tror jag.. iaf för studenter, kan kolla upp det. vill du jättegärna att jag möter dig där så gör jag såklart det, men om du tror att du klarar det själv så hade det vart bra för det kommer kosta 160 kr för mig att åka fram å tillbaks med flygbussen.. :( sen möter jag dig såklart när du hoppar av den! längtar! puss!

2009-09-25 @ 08:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0