ont i hjärtat..

Idag var det halv dåligt väder hela dagen.
Jag längtade till att få sluta.
När jobb dagen var över åkte mormor och jag och handlade stekpannor och Macdonalds och drog sedan hem till mig, var mysigt att få lite alone time med mormor.
Hon gillade min nya lägenhet så det kändes skönt.
Efter det var det friskis och svettis för hela slanten.
På vägen hem talade jag med Kelly i telefon..idag var flyttdagen.

Min kära syster flyttade hemifrån och ska sova första natten i sin lägenhet ikväll.
Då kände jag oj vad livet förändras fort.

Exempelvis 6 år sen trodde jag att ja hade koll på läget vilka som skulle vara i mitt liv forever...det förändrades.
För ett halv år sen var jag hundra procent säker på att jag visste vilket nästa steg skulle vara i mitt liv....det förändrades.


Jag tycker att det är någonting som återkommer igenom livet...förändring.

Varje gång mitt hjärta krossats eller en dröm gått upp i rök har jag fallit ner på knä och undrat varför.
Men för varje gång jag rest mig upp har jag märkt hur stark jag har blivit.

Får ont i hjärtat när jag tänker på allt som hänt senaste månaderna och var jag var i mitt liv för bara ett halv år sen.
Men men i morgon är en ny dag. En dag som är fortfarande fylld av nya möjligheter:)

Sov gott Kelly och längtar du efter mig är det bara att ringa =P


Kommentarer
Postat av: Carro

tänker på dig vännen!

2009-09-08 @ 08:12:58
URL: http://jisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0