Avklarat!!

Snart så är första veckan på jobbet avklarad...
Känns riktigt skönt och jag har fått oootroligt mycket gjort under de senaste dagarna.
Så skönt att känna att man kan kryssa av saker från listan.

Livet är riktigt intressant ibland.
Om någon hade sagt till mig för 7 år sen: Du kommer att jobba på en förskola 100 meter från grundskolan du gick i, du kommer trivas. Du kommer att flytta till Norrviken, du kommer att träna på friskis och svettis 3 gånger i veckan..Du kommer att var aktiv i din kyrka, du kommer att älska ditt jobb så mycket att du kommer vilja vidareutbilda dig...

Jag tror mina svar på den tidden skulle vara..: På ett dagis? Nää där skulle jag nog inte trivas och vem vill egentligen jobba i Rótebro? Varför skulle jag någonsin vilja bo i Norrviken?? Friskis och svettis aaaldrig!  Varför ens träna mer än 1 gympa lektion??


Livet är som sagt bra lustigt ibland....undrar var jag är om 5 år ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0