Back to work ;)

Okay så nu har man jobbat halva av sin första dag tillbaka på jobbet....
Inte riktigt som jag tänkt mig *suck*

Först och främst så hade jag inte tänkt att städfirman som städat förskolan skulle lagt tillbaka hälften av möblerna och sedan struntat i andra hälften...Så det blev morgonens projekt. =)

Sen så inser man hur mycket saker som ska vara uppstyrda till att mina små sötnosar är tillbaka igen...och det är en del.

Så uppdrag 1 var att ställa på plats alla saker..nr2 var att göra rent fiskskålen så att lilla Linus-Blåis som han heter inte skulle må dåligt.nr 3 var att ringa våra leverantörer och se till att våra beställningar kommer nr 4 är att göra färdigt barnens listor....Allt kommer lösa sig det vet jag men bara det att man känner AAAAH första grejen när man kommer på morgonen gör att man vill sucka högt.(Sov endast 4 tim på grund av ret hosta så det gjorde humöret på topp)

Och andra sidan är jag stolt över mig själv för att jag har tagit tag i det här och redan kryssat av 4 saker på min lista och klockan är inte ens 12. =D

Sen så är man inne me Kidsen då det öser ner...vanligt sommarväder för Sverige I guess ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0