Grått...

Igår hade jag en underbar dag.
Solen kom fram igen och vi njöt av sommarvädret ute på gården på jobbet.
Efter jobbet åkte jag hem och tog det lugnt, sen runt 19 åkte jag över till Caroline..hör och häpna jag lämnade bilen hemma och tog tåget istället =S I know...sååå olikt mig.

Men men kompenserade med att ta en taxi hem sen ;)
Kom i säng runt 1 och skulle upp 05.55..kanske inte den bästa natts sömn men några timmar fick jag i alla fall.


Idag tog jag tåget till jobbet (i det grååååa vädret) för att i eftermiddag ska Jessica hämta mig när jag slutar :D Vi ska till IKEA. Ska välja ut min nya säng, nya nattygsbord & lite förvarrings grejer =D
Ska eventuellt dit me Karin i helgen så vi får se hur mycket jag tar idag och vad jag tar till helgen.

När Jessica och jag är färdiga ska jag åka och träffa Kerstin ;) Och det ska bli riktigt mysigt, har liksom inte hängt på ett bra tag.


Kommentarer
Postat av: Carro

duktig du va som tog tåget ;) snaaart ses vi! jag vill gärna träffa dig nåt innan festen, när skulle det passa bäst för dig? jag kommer upp på tisdag :) puss!

2010-08-12 @ 09:13:15
URL: http://jisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0