Hittat boende!!!

Igår slog paniken in när efter varje samtal jag fått höra ett NEJ!
Vi börjar om helt enkelt..
Jag har kommit in på Mitt Universitet i Härnösand distansutbildning.
Det betyder att jag kommer att vara tvungen att komma upp dit 4 gånger denna termin 2 hela veckor 1 halv och 1 dag om inte ja är tvungen att tenta om saker och ting ;) *hoppas  inte*
Så jag ringde lite väl sent och sökte bostad. Har fått en för vecka 44 1 för vecka 39 men inte en för den vecka som är viktigast...insparksveckan!!

Så panik panik alla sa som sagt NEJ!
Tillslut hittade jag ett hotellrum på Stadshotellet bara det att det kommer att kosta mig 6588kr!!!!!!!!!!!!!!!!! Helt sjukt!
Det är samma pris man betalar för ett rum för 4 på ett av Disneyland Paris hotell!!!!!

Men men...
Nu oroar ja mig för att folk ska tänka: Åååh Divan från Stockholm bor på fin fina hotellet osv.
Haha men samtidigt så försökte ja bo billigare.
Och om det inte var för att jag gjort en reklamfilm i sommar och fått 7000 efter skatt hade jag inte kunnat bo på hotellet....så allt löser sig =D ( och så fint tycker jag inte att det är)
Och jag tänker skita i om folk vill tycka nåt :D Dom får tycka vad dom vill och helt ärligt....
Let's face it I am a bit of a Diva ;)


Kommentarer
Postat av: Carro

hahaa men fina flickor ska bo fint ;) de kommer säkert tycka du är ball! puss!

2010-08-13 @ 10:44:12
URL: http://jisses.blogg.se/
Postat av: Carro

Caroline föreslog att vi skulle ses på tisdag å bocka av några saker på hennes lista ;) när slutar du då? vi kanske kan ses lite innan och umgås lite bara du och jag :) puss!

2010-08-13 @ 18:09:55
URL: http://jisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0