Jobbet ;)

Igår hade jag en riktigt mysig hemma kväll med Carolina. Vi såg All about Steve...hahha den var helt sjuuuuuk :D
Men underbar :D

I måndags började våran nya chef på jobbet..Rakel =D hon är riktigt rolig och trevlig.

Jag känner att det kommer att bli en gryyymt skön och rolig höst =D
Känns spännande och roligt!!

Något som suuuger är att min bil kommer att kosta 10500 att laga =(
Imorgon kommer jag att lägga 9300 på att få helt nya bromsar och en ny generator...Sen så nästa vecka ska ja få en ny vindruta...*suck*

Menmen vad är en resa tilll New York?! (Vad jag hade tänkt göra för pengarna)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Å fy f******** vilka hemskt utgifter! Stackare!

Jag har inge batteri på phonen, men vi måste diskutera hur vi ska göra ang. en underbar söt liten flicka's (stora tjejen på lördag, eller egentligen söndag) magnifika pressent?? *skrattar..

Ska försöka ladda den snarast! Tänk tills dess okej? ;)

PUSS

2010-08-19 @ 11:41:48
URL: http://nanos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0