Kan inte sova...

Ligger i min säng och kan inte sova...
Hatar när man ligger här och stirrar på klockan och ser hur minuterna bara tickar iväg och man vet att morgonen snart är här...ännu en dag på jobbet...
MEN....
I morgon får jag träffa Caroline, det ska bli riktigt mysigt.

Idag gjorde jag något som jag hoppades att jag skulle inte behöva göra den här terminen....
Jag sa upp ett av mina gymställen....Curves...
Kändes riktigt dumt och tråkigt..problemet är bara att under de senaste 3 månaderna har ja tränat på friskis och inte alls på Curves...och då inser man att man skulle kunna göra så mycket mer för de pengar som ja lägger på att vara med på Curves...
Men men kändes dumt men har sagt till mig själv att till våren kanske ja kan gå med igen...beroende på hur jag hanterar mitt skolarbete( ja vet jag är som en förälder till mig själv=P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0