zzzoova?

Okej i övermorgon...eller nu blir det imorgon eftersom klockan gått över 00.00.
Hur som helst på måndag börjar jag...

Böckerna dök aldrig upp så ja fick åka in o köpa två av dom inne i stan och 3 andra ska dyka upp på posten :D
Så det känns bra..NOT!!
Hade velat ha allt uppstyrt innan skolan börjar.

Min kropp mår halvbra.
Sover dåligt.
Små förkyld.
Börjat få små finnar i ansiktet då ja e stressad.
Magen känns uppsvällde för att jag äter oregelbundet och har inte tränat denna vecka.
Ja blir galen..ursch.

Jag vet att min kropp strejkar så fort ja blir stressad...o ja försöker att inte stressa men...d blir lätt så tyvärr...
men  men va gör man????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0