Han e sjuk i huvudet!!

Jag blir trakasserad...
Jag orkar inte mer.
Han messar och fattar inte att det är inget mellan oss.
Jag har förklarat att eftersom han endast tjaffsar, är otrevlig, bråkar, pressar mig och blir sne för minsta lilla orkar jag inte mer.
Han skriver att ja ska dra åt helvete att jag är en lögnare och en hora och att vi är nu ovänner.

Jag är skiträdd jag känner inte honom o vet inte vad han är för en det enda jag vet är att han är sjukt stark.
Och att han blev förbannad när jag sa att jag inte ville ha sex med honom.

HAN KLARAR TYDLIGEN INTE AV ATT HÖRA ETT NEJ!

Sååå vad gör jag? Flytta hem till mamma och pappa? Stannar hemma?

Råd tack....


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hjääääääääälp! Hallå jag har inte kommit på på din blogg på evigheter och så nu när jag äntligen gör det står det MASSA intressant!!! AMANDA, vaaaad händer??

PUSSAR OCH KRAMAR

2010-02-11 @ 14:20:56
URL: http://nanos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0