Myyyyyyyys

En underbar helg har nu passerat.
Som jag skrivit tidigare det har varit två turbulenta veckor som passerat och i fredags fick jag en riktig chans att andas ut.
Caroline och jag hängde hemma hos hennes mamma och sedan gick vi till Stinsvillan och körde lite kareoke i fredags.
Det var riktigt skönt att få träffa henne igen och även att få träffa Lina har nog inte träffat henne på minst 6 år.
Carro fick mig att tänka på annat och ha kul. TACK CARRO!
Det var precis vad jag behövde.
I lördags gick jag ut på en lååång promenad med en kollega från jobbet det var riktigt skönt att få promenera ute medans det snöade lite lätt.
När jag sedan kom hem till mamma och pappa tog jag på mig mjukisar så mös vi bara...sällskapsspel, fruktsallad och melodifestival..kan det bli bättre?
Idag är det alla hjärtansdag...Grattis till er alla hoppas ni får en riktigt härlig dag med när och kära.
Själv kom jag till kyrkan för att kören skulle sjunga och fick hoppa in och sjunga solo på en av låtarna och det kändes riktigt kul lite otippat då jag inte kunde mer än refr men det löste sig.
Ska åka och fira Julia alldeless strax men tänkte bara ställa en liten fråga..
Vad är det för fel på människor? Idag kom jag till kyrkan och då hade några ungdommar slagit sönder 20 fönster på nedrevåningen av min kyrka..
första tanken var shit är det det där psykopaten som har gjort det här men sedan sa dom att det hade varit några ungdommar som hade gjort det.
Men varför? Det var väl onödigt? eller? Gör man så? Okay ibland har man sett att nån busskur stå sönderslagen men kyrkofönster?
Så himla fel i alla fall enligt mig,,
Uppdateringen när det kommer till mig och mitt pshyco är att han inte hört av sig igen. Det ringer från doltnummer till mig några gånger om dagen och på nätterna men annars så inget. Igår fick jag inga samtal så jag hoppas att det äntligen är över...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0