Back on track..

Igår började jag jobba igen, det var riktigt skönt att få träffa alla barn och alla kollegor igen men samtidigt...kändes det som om jag hade precis tagit ledigt.

Efter jobbet åkte jag hem käkade lite och drog lite senare på ett friskis pass me min kollega Caroline.
Det var så himla skönt att känna att nu var man på gång igen.

Jag lyckades även motstå frestelsen att mumsa i mig ett paket saltapinnar..istället hällde ja upp lite yoghurt =D
kändes lyckat, kunde lägga mig med ett gott samvete.

Stora syrran och ja har signat upp oss på Capoeira...helt sjukt kollade upp det på youtube...o ja om vi säger så här min reaktion var:Herregud vad har ja signat upp mig på?!

Men men det ska nog gå bra, man kan ju alltid prova =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0