DEJT!!

Okay så här är det nu ska jag verkligen skärpa mig me bloggen.

I helgen var jag på en dejt....det var trevligt vi hade filmkväll hemma hos honom.
Han var trevlig men jag vet inte riktigt vad som är vad...
Han var definitivt intresserad och jag skulle ljuga om jag sa att jag inte var det.
Men samtidigt vet jag inte.

Jag tyckte att allt gick lite för fort fram ena sekunden sitter vi på soffan andra har han lutat sig in för att kyssa mig =S

Vi får se vart det här tar vägen....den som lever får se som dom brukar säga ;)
Men det var kul.
Han ville visa hur stark han var och lyfte upp mig i sin famn i höjd me hans huvud och ni som känner mig vet att ja inte är den lilla spinkiga flickan haha såå det var imponerande HAHA...


Kommentarer
Postat av: Carro

whaaat? tror minsann jag måste ringa dig idag, detta vill jag veta allt om! :) puss!

2010-02-01 @ 08:19:24
URL: http://jisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0