Disney

Hemma igen..
Det har varit så skönt, underbart, magiskt och framförallt roligt.
Hade riktigt kul vi hängde nere i soffgrupperna nere i Lobbyn på kvällarna åt gott och fick tid till att andas.

Men även en magisk plats som Disneyland har sin downside...

Vi firade mammas födelsedag med att åka massa galna åkturer och ha en massa skoj sen vid halv fem började mamma må dåligt.....MAGSJUKA!
På sin 50-årsdag....kan det bli värre? Men men hon återhämtade sig så på onsdagen var hon med igen och vi gick ut och åt en fantastisk middag och hängde i Lobbyn våran sista kväll där.
Då blev det min tur..spenderade den natten från 3 på morgonen i badrummet och hela torsdagen till sängs.
Det bästa var att vi på torsdag kväll skulle åka hem så ja fick bila och flyga och sedan bila igen.....tröttsamt men klarade av det me så få rörelser som möjligt.

Vi flög via skavsta så vi var hemma runt 1 i natt i Sollentuna.

Idag har jag bara degat och försökt återhämta mig.
Tyvärr så har det som jag aldrig trodde skulle hända hänt mig... jag har tappat matlusten....men men hehe får se det som en detox haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0