Första jobbdagen 2010

Barnen är överallt...
Vi har endast 9 barn på förskolan och dom är verkligen överallt.
Det bästa med att komma tillbaka till jobbet är att man inser hur mycket man saknar sina kollegor och barnen när man varit ledig.

Inatt kommer jag definitivt sova gott ;)

Idag ska jag lämna in min lotto lott får se om jag vann, spelade i lördags när potten var på 170 miljoner.=)
Äääh ja har ingen tur i kärlek just nu så ja tänkte att den kanske är i spel. Så varför inte chansa?

Men med min otur vet jag att jag inte kommer ha vunnit nåt i alla fall.

Fast om jag vann 170 miljoner skulle jag ge 17 miljoner till min kyrka. tänk vilka grymma projekt dom skulle kunna göra och hur mycke människor dom skulle kunna hjälpa...wow...det vore grymt =)


Nu har ja drömt färdigt o rasten e slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0