Nytt kapitel...

Nu är det dags för en ny start.
Igår firade vi mormor som fyllde 77 då det slog mig:
Det känns som om det var igår min mormor skulle precis fylla 60 och vi klädde ut oss till ABBA och sjöng"Dancing Queen" jag och mina systrar....
Vart tar tiden vägen?

Jag vägrar låta livet försvinna för mig!
Jag vill vara den som håller i tyglarna i mitt liv.

2009

1. Soul Night

2. Fortsatte me barnkören

3. Fick kontatkt me Caroline igen

4. Sökte lägenhet

5. Gick skillda vägar med min pojkvän

6. Hittade en lägenhet

7. Packade/Flyttade

8. Drog till Finland

9. Började träna regelbundet

10. Spelade in en barnlåt

11. Blev mycket bättre vän med Karin och Emma

12. Hälsade på hos Carolina

13. Klippte av mitt blonda hår och färgade det mörkare

14. Målade om hemma hos mig och mina föräldrar

15. Sjöng me Carola

16. Umgicks med Familjen under hela året

17. Avslutade året med fikastunder med Carolina och Kerstin

18. Sist men inte minst jul med familjen och Nyår med ett fantastiskt grupp människor



Förväntningar för 2010???
Vet inte än men väntar med spänning...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0