24 år gammal!

Identitetskrisen slog mig på min födelsedag.
Min familje hade förberett en middag till min ära allt var frid och fröjd tills min systerson föll ur mitt knä på golvet.
Allt gick så fort, pappa hojtade att maten var klar och ja vet inte hur men han ramla.
Saken är den att det gick bra men ja blev rädd ändå.

Men men tillbaka till den identitetskrisen.
Elvira låg på mattan och ville komma upp så jag gick o hämtade henne.
När jag satt med min bedårande systerdotter i mitt knä inser jag; Jag vill vara gift innan jag var 24...jag ville ha barn vid den här åldern.
Det hjälper inte att lyfta upp Vira som är 3 månader och se inne i det där söta ansiktet och se mina läppar...blont hår och ett bedårande leende som ler mot mig.

På kvällen lättade jag mitt hjärta för familjen och det kändes bra att prata om det.
Det är som min mor sa: Du kanske inte är där du skulle vilja va. Men du är där du ska va.

Känns skönt att ha en såååå vis mor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0