Kom in!!

Jag blir kvar i Stockholm i höst!

Jag är så lycklig. Kom in på en distansutbildning, så med andra ord...kan jag bo kvar,jobba kvar och samtidigt utbilda mig till att bli den bästa Förskoleläraren någonsin! Känns grymt kul och grymt skönt.

Då känns allt så mycket bättre...aalllt!
Nu vågar man satsa på annat man avvaktat med ;)
Såå om 3 år är jag förhoppningsvis färdigutbildad =D


Annars så är jag fortfarande i finland och chillar.
För att fira att jag hade kommit in på utbildningen bjöd mamma o pappa ut oss alla till O'learys...riktigt niiice ;D


Kommentarer
Postat av: Carro

härligt gumman, grattis! :)

2010-07-17 @ 08:13:17
URL: http://jisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0