Hamburgare & Margaritas


Igår var en riktig mysdag.

Kusinerna med familjer dök upp och vi hade jätte mysigt tillsammans.
Under dagen var vi en sväng förbi farmor och farfar. Det är alltid roligt/mysigt att höra deras berättelser från förr.

På kvällen samlades vi alla hemma hos min faster & farbror och åt hambugare och gjorde Margaritas.
Hysteriska släkten hade en mysdag tillsammans...sjuuukt roligt.
Gick dock och la mig tidigt med att vi skulle gå upp tidigt.





Här är en bild av farmors rosor som hon fick importera från Texas när de flyttade till Californien.

Idag har varit en skum och rolig dag.
Farsdag i USA är alltid händelserik.

Vi började med att dra till en annan kyrka utanför San Fransisco jag , mamma o pappa.
När vi kom tillbaka till farmen var alla samlade och det var farsdag lunch.

Efter lunchen så tog jag min kusin Melissa & Kelly en promenad (sjukt kort) vi gick en liten sväng då min kusin inte var klädd i "promenad passande" klädsel.
Efter att ha städat köket och tramsat lite med kusinerna gjorde vi mer Margaritas.


Nu chillar alla och vi diskuterar att dra ut till vindistriktet imorgon.
Just nu doftar det popcorn och jag hör att milkshake maskinen är igång. Det är bäst att jag skyndar mig ifall jag vill smaka på det som görs :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0