Höll på att döö!!

Satt uppe kvällen innan vi åkte till USA.

Sov 1 och en halvtimme natten till att vi skulle åka kanske inte det bästa...haha sen sov jag 40 min på första flyget och resten av tiden var jag vaken.
Men men va gör man...flyget blev försenat i Amsterdam det är väl inte hela världen.
Men när vi kom fram hade flyget min syster var på blivit 1 timme o 15 minuter försenat. När hon väl kom ut 2 tim senare då höll mamma o jag på att förgås.

Sen var det bilresa på 1.15 hem till farmen där min farbror bor.
Vi åt lite pizza skrattade och hade trevligt och skulle precis gå lägga mig när min uncle Tim sa; Jag åker och hämtar farmor och farfar....
Va mysigt när man inte sett dom på 3 år men..............AAAAAAAAAAAAAAAH!!! --jag höll ju på att somna... Så var dom här i 1.30 sen så när ja började somna vid matbordet sa farmor vi kan komma tillbaka imorn.hihi

Jag la mig ner vid halv elva och sov såååå gott då hade ja varit vaken i 44 timmar ungefär :)

I morse gick jag upp vid 6.20 det var härligt.
Vallmomuffins, kaffe & flingor häärlig frukost.
Ska ut o njuta av gården om en liten stund kanske plocka lite citroner.

Här är en bild från trädgården.




Kommentarer
Postat av: Carolina

åh va härligt! du får ta med mig till USA nån gång :) puss!

2010-06-18 @ 19:15:41
URL: http://jisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0